Офісний переїзд в Києві: оперативне і акуратне перевезення офісу «під ключ».

Офісний переїзд організувати так, щоб не нашкодити робочому процесу компанії.

Ми розуміємо цінність Вашого часу. Тому перевезення офісу в Києві з нашою допомогою пройде швидко, чітко і в обумовлені терміни.

Як відбувається терміновий офісний переїзд?

  • 1. Ви подаєте заявку.
  • 2. До Вас приїжджає наш фахівець для оцінки переїзду. На цьому етапі Ви зможете узгодити зручний час для перевезення. Також складається кошторис на роботу і укладається договір про матеріальну відповідальність. Точна оцінка офісного переїзду – 300 грн. Але якщо офіс перевозимо ми, то оцінка буде безкоштовною.
  • 3. Потім відбувається переїзд офісу. Нашими фахівцями здійснюється разборка меблів і упаковка, а також перевезення і зборка офісних меблів на новому місці.
  • 4. Ви отримуєте повністю готовий до роботи офіс. Оплата здійснюється за фактом виконаної роботи.

Організація офісного переїзду відбувається протягом дня.

Швидкий і акуратний офісний переїзд в Києві відбувається за рахунок сучасного автопарку, якісного пакувального матеріалу і, звичайно ж, досвідчених фахівців.

Перевезення меблів з офісу в офіс може відбуватися поза робочого процесу. Так Ви збережете головний ресурс для будь-якої компанії – час.

{}

    Зв'язатись з нами X



    Що включає перевезення офісу «під ключ»?

    • Оцінка переїзду. Оцінювач визначає кількість і тип пакувального матеріалу, після чого складає кошторис. На цьому етапі Ви дізнаєтеся вартість переїзду офісу і приймаєте рішення про подальшу співпрацю. Точна оцінка переїзду офісу по Києву – 200 грн, але безкоштовно, якщо замовлення оформлюєте у нас.
    • Підготовка офісу до переїзду. Фахівцями здійснюється демонтаж меблів, упаковка окремих деталей і оргтехніки.
    • Завантаження. Кожен автомобіль оснащений системою надійної фіксації. Будь-то перевірена часом газель для офісного переїзду або сучасні вантажні автомобілі.
    • Доставка. Здійснюється переїзд в інший офіс в Києві або іншому місті Київської області.
    • Підготовка нового офісу. Збираються меблі, розставляється все по своїх місцях, забирається пакувальний матеріал. Ви отримуєте готовий до роботи офісний простір.

    Переїзд офісу в Києві з Solutam – це правильне рішення!

    {}

    Офісні переїзди по Києву і області.

    Замовити перевезення можна в будь-якому районі столиці. Перевезти офіс з Печерська на Поділ, Солом’янки на Лівий берег, Оболоні на Святошино не складе ніяких труднощів.

    Ви також можете замовити офісний переїзд по області. Допомога в переїзді офісу здійснюється в Броварах, Борисполі, Ірпені, Бучі, Вишгороді, Вишневому та інших містах області.

    Швидко доставимо будь-які речі з офісу на нове місце:

    • Перевезення офісних меблів. Монтаж і демонтаж офісних меблів проводиться професійними складальниками з великим досвідом.
    • Перевезення оргтехніки. Особливу увагу -обладнання. У нашій команді є фахівці з оргтехніки, які розуміють технічні особливості експлуатації. А тому перевезення офісного обладнання проходить акуратно і безпечно.
    • Перевезення особистих речей співробітників. Від крісел і столів – до степлера і акваріума з рибкою.
    • Перевезення документації. Міцні запаковані коробки з картону або пластику забезпечать делікатну доставку документів на новий офіс.

    Схема виконання робіт


    1. Оцінка
    Оцінка майбутньої роботи, складання кошторису, укладання договору

    2. Розбирання
    Розбирання меблів, упаковка, косметичне прибирання за потребою

    3. Завантаження
    Завантаження у транспорт

    4. Перевезення
    Перевезення, доставка речей на поверх при переїзді, розпакування та збирання меблів

    5. Приймання
    Приймання роботи клієнтом

    Як організувати недорогий офісний переїзд?

    У вартість послуги з перевезення офісу входить кількість робочих місць працівників, тип вантажного автомобіля, відстань для переїзду.

    Ціни на офісний переїзд узгоджуються після оцінки. Однак прямо зараз Ви можете зателефонувати нам і дізнатися приблизну вартість переїзду з офісу в офіс по Києву вже під час консультації.

    Для невеликих компаній, туристичних агентств, відділень мікрокредитування можливий переїзд офісу дешево. Для доставки вистачає переважно кілька людей і стандартної газелі.

    З нами Ви не виб’єтеся з робочого графіка, а тому зекономите час – а разом з тим, і гроші.

    Чому замовити переїзд офісу в Києві Вам вигідно саме в «Солютам»?

    • Якісний автопарк. Всі автомобілі справні, місткі і завжди готові до перевезення речей з офісу. Перед виїздом здійснюється щільна фіксація коробок і меблів.
    • Досвідчені фахівці. Вантажники для офісного переїзду – це люди високої кваліфікації з великим досвідом роботи. Наші фахівці завжди тверезі, вміють працювати не тільки руками, але і головою. А це, погодьтеся, дорого коштує.
    • Точність домовленостей. Всі етапи перевезення відбуваються в строго погоджений час. Професійний офісний переїзд від компанії «Солютам» дозволяє планувати заїзд в новий офіс аж до хвилин.

    Про нас говорять

    Юлия Повх

    Юлия Повх

    Рекомендую. Связалась в Вайбере, скинула фото масштаба работ для оценки. Из Ирпеня в Киев с беговой дорожкой, шкафом, который нужно разбирать и огромным количеством вещей посчитали на 4000 грн. Приехали ровно в запланированное время , ровно в 10 утра. Грузчики вежливые, упаковывают быстро, с инструментами для сбора-разбора мебели, для переноса груза. В масках были. В итоге посчитали на 4-6 часов, в это время вложились, заплатила даже дешевле (!) просчета, 3500 грн. Оплата возможна и наличкой и на карту. Очень рекомендую. Небольшой нюанс – грузчики курят и даже на вещах слышно, но думаю, что это у любой компании может быть.

    BELOIL SYSTEM

    BELOIL SYSTEM

    Гарний сервіс, перевозили офіс. Нарікань немає, все гарно запаковали, доставили, розвантажили ще й занесли. Навіть квіти вціліли.

    Анатолий Смичик

    Анатолий Смичик

    Доброго дня! На днях потрібно було перевезти всі меблі з одного офіса в інший. Знайомив порадив звернутись в компанію СОЛЮТАМ™ так як користувався їхніми послугами для переїзду в нову квартиру і був дуже задоволенний якістю роботи. Я вирішив не шукати варіанти в інтернеті, а просто скористатись порадую знайомого за що ні разу не пожалів! Дійсно все на вищому рівні! За 4 години всі меблі(в офісі працює 10 чоловік) були зібрані, акуратно зложені зі всіма захисними матеріалами і перевезені та розставленні по місцях в новий офіс! Дякую за професіоналіз і не кусючі ціни!) Як буде потреба в перевезенні вантажу обов’язково звернусь ще раз в цю компанію!

    Mila Kruk

    Mila Kruk

    Положительные: Качество, Отношение к клиентам, Профессионализм, Цена/качество. Впервые переезжала в новую квартиру не своими силами. Выбрала Salutam по отзывам в Гугл. Это был самый комфортны из моих 7 переездов. Мне быстро перезвонили, договорились о дате негабаритные вещи я скинула в формате фото с размерами, чтобы не было сюрпризов для грузчиков (вещей было больше чем на фото, конечно же). За день до переезда логист отдельно позвонил для подтверждения времени. Вежливые, аккуратно и быстро все вынесли-занесли. Машина была большая, все итак бы влезло, можно было не мерять). Всё доехало в целости. Было приятно иметь с вами дело. Не понимаю, почему я раньше сама эти коробки таскала 😀


    Наші гарантії:

    • Договір на перевезення. Ми надаємо офіційні послуги з перевезення речей з офісу. Оплата за офісний переїзд також можлива за безготівковим розрахунком.
    • Матеріальна відповідальність. З чіткою фіксацією в договорі.
    • Орієнтація на замовника. При вирішенні будь-яких питань в пріоритеті завжди знаходяться інтереси клієнта.

    Якщо Вам потрібно перевезти офіс «під ключ» – обов’язково зверніть увагу на наші пропозиції.

    Давайте виберемо зручний час для офісних переїздів в Києві прямо зараз.

    Телефонуючи за вказаними номерами – будьте впевнені, Ви можете нам довіритися.

    З нетерпінням чекаємо на Ваші дзвінки!