Офісний переїзд в Києві: оперативне і акуратне перевезення офісу «під ключ».
Офісний переїзд організувати так, щоб не нашкодити робочому процесу компанії.
Ми розуміємо цінність Вашого часу. Тому перевезення офісу в Києві з нашою допомогою пройде швидко, чітко і в обумовлені терміни.
Як відбувається терміновий офісний переїзд?
- 1. Ви подаєте заявку.
- 2. До Вас приїжджає наш фахівець для оцінки переїзду. На цьому етапі Ви зможете узгодити зручний час для перевезення. Також складається кошторис на роботу і укладається договір про матеріальну відповідальність. Точна оцінка офісного переїзду – 300 грн. Але якщо офіс перевозимо ми, то оцінка буде безкоштовною.
- 3. Потім відбувається переїзд офісу. Нашими фахівцями здійснюється разборка меблів і упаковка, а також перевезення і зборка офісних меблів на новому місці.
- 4. Ви отримуєте повністю готовий до роботи офіс. Оплата здійснюється за фактом виконаної роботи.
Організація офісного переїзду відбувається протягом дня.
Швидкий і акуратний офісний переїзд в Києві відбувається за рахунок сучасного автопарку, якісного пакувального матеріалу і, звичайно ж, досвідчених фахівців.
Перевезення меблів з офісу в офіс може відбуватися поза робочого процесу. Так Ви збережете головний ресурс для будь-якої компанії – час.


Що включає перевезення офісу «під ключ»?
- Оцінка переїзду. Оцінювач визначає кількість і тип пакувального матеріалу, після чого складає кошторис. На цьому етапі Ви дізнаєтеся вартість переїзду офісу і приймаєте рішення про подальшу співпрацю. Точна оцінка переїзду офісу по Києву – 200 грн, але безкоштовно, якщо замовлення оформлюєте у нас.
- Підготовка офісу до переїзду. Фахівцями здійснюється демонтаж меблів, упаковка окремих деталей і оргтехніки.
- Завантаження. Кожен автомобіль оснащений системою надійної фіксації. Будь-то перевірена часом газель для офісного переїзду або сучасні вантажні автомобілі.
- Доставка. Здійснюється переїзд в інший офіс в Києві або іншому місті Київської області.
- Підготовка нового офісу. Збираються меблі, розставляється все по своїх місцях, забирається пакувальний матеріал. Ви отримуєте готовий до роботи офісний простір.
Переїзд офісу в Києві з Solutam – це правильне рішення!


Офісні переїзди по Києву і області.
Замовити перевезення можна в будь-якому районі столиці. Перевезти офіс з Печерська на Поділ, Солом’янки на Лівий берег, Оболоні на Святошино не складе ніяких труднощів.
Ви також можете замовити офісний переїзд по області. Допомога в переїзді офісу здійснюється в Броварах, Борисполі, Ірпені, Бучі, Вишгороді, Вишневому та інших містах області.
Швидко доставимо будь-які речі з офісу на нове місце:
- Перевезення офісних меблів. Монтаж і демонтаж офісних меблів проводиться професійними складальниками з великим досвідом.
- Перевезення оргтехніки. Особливу увагу -обладнання. У нашій команді є фахівці з оргтехніки, які розуміють технічні особливості експлуатації. А тому перевезення офісного обладнання проходить акуратно і безпечно.
- Перевезення особистих речей співробітників. Від крісел і столів – до степлера і акваріума з рибкою.
- Перевезення документації. Міцні запаковані коробки з картону або пластику забезпечать делікатну доставку документів на новий офіс.
Схема виконання робіт
1. Оцінка
2. Розбирання
3. Завантаження
4. Перевезення
5. Приймання
Як організувати недорогий офісний переїзд?
У вартість послуги з перевезення офісу входить кількість робочих місць працівників, тип вантажного автомобіля, відстань для переїзду.
Ціни на офісний переїзд узгоджуються після оцінки. Однак прямо зараз Ви можете зателефонувати нам і дізнатися приблизну вартість переїзду з офісу в офіс по Києву вже під час консультації.
Для невеликих компаній, туристичних агентств, відділень мікрокредитування можливий переїзд офісу дешево. Для доставки вистачає переважно кілька людей і стандартної газелі.
З нами Ви не виб’єтеся з робочого графіка, а тому зекономите час – а разом з тим, і гроші.
Чому замовити переїзд офісу в Києві Вам вигідно саме в «Солютам»?
- Якісний автопарк. Всі автомобілі справні, місткі і завжди готові до перевезення речей з офісу. Перед виїздом здійснюється щільна фіксація коробок і меблів.
- Досвідчені фахівці. Вантажники для офісного переїзду – це люди високої кваліфікації з великим досвідом роботи. Наші фахівці завжди тверезі, вміють працювати не тільки руками, але і головою. А це, погодьтеся, дорого коштує.
- Точність домовленостей. Всі етапи перевезення відбуваються в строго погоджений час. Професійний офісний переїзд від компанії «Солютам» дозволяє планувати заїзд в новий офіс аж до хвилин.
Про нас говорять
Наші гарантії:
- Договір на перевезення. Ми надаємо офіційні послуги з перевезення речей з офісу. Оплата за офісний переїзд також можлива за безготівковим розрахунком.
- Матеріальна відповідальність. З чіткою фіксацією в договорі.
- Орієнтація на замовника. При вирішенні будь-яких питань в пріоритеті завжди знаходяться інтереси клієнта.
Якщо Вам потрібно перевезти офіс «під ключ» – обов’язково зверніть увагу на наші пропозиції.
Давайте виберемо зручний час для офісних переїздів в Києві прямо зараз.
Телефонуючи за вказаними номерами – будьте впевнені, Ви можете нам довіритися.
З нетерпінням чекаємо на Ваші дзвінки!